Enkel Lönsam Forex Trading System


3 Ljus enkla lönsamma Forex Strategy.3 Ljusstrategin är väldigt enkel och allt på grund av arbetet med strategin att bara använda en indikator 3rdCandle och kompletterar det enda filteret i rollen som den välkända Stohastic Oscillator 5, 3, 3 . Princip 3 Ljusstrategi bygger på mönster 1-2-3 av handelssystemet Price Action, vars huvudsakliga syfte är att bestämma den kortsiktiga förändringen i riktning mot prisrörelsen, vilket ger oss möjlighet att öppna en position i Momentets riktning och ta en liten vinst. Pattern 1-2-3 I den här illustrationen är det första ljuset - ett ljus på vilken punkt Hög och Punkt Låg är över punkterna Hög och Låg två närliggande ljus vänster och höger Höger ljusstearinljus 2 Bekräftar, och så fort hon stängt kan man hävda att mönstret kan vara bildat och komma in på marknaden. Gå in på marknaden vid öppningen av det tredje ljuset, vilket kommer att bli vår vinst. Karakteristik av strategin ProFX2.Typ av strategi Pris Actio N. Platform Metatrader4.Currency pairs Any. Trading Tid dygnet runt. Timeframe M5 eller högre. Rekommenderad mäklare Alpari. Rules strategi 3 Candles. Enter marknaden vid öppningen av det tredje ljuset efter ett ljus där en pil, den Stokastiska bör Riktas mot den öppna positionen. Om Stohastic Oscillator 5, 3, 3 inte bekräftar signalen som skickas i motsatt riktning eller riktningen är inte klar - kommer inte in på marknaden. Om ljuset 1 och 2 visuellt är mycket litet, Om någon impuls inte kan tala och följaktligen inte komma in på marknaden. Om det andra ljuset är visuellt mycket stort och sticker ut i diagrammet, gå inte in på marknaden. Stoppförlust uppvisade flera punkter högre lägre respektive punkt Hög eller Låg Första stearinljus. Ta vinst - fast på ett par och tidsramar Men mer lämpligt behandlat det tredje ljuset, som vinst och av en handel för dess stängning. Några exempel på möjliga att begå affärer markerade med en röd vertikal linje. I arkiverna. Ner Ladda 3 stearinljus. Vänta vänta, förbereda din länk. Forex handelsstrategi 8 Teodosi s simple system. Submitted av användaren den 20 september 2007 - 04 59.This Forex-systemet skickades av Teodosi. We är stolta över att ha sådana användare villiga att dela sina tankar, idéer och system så att andra kan lära och handla Forex ännu mer framgångsrikt. Tack, Teodosi Ditt bidrag uppskattas mycket. Hej killar jag har använt ett mycket lönsamt system och jag vill dela det med er alla Om någon har något förslag jag är öppen för att höra något nytt att lägga till i det. Detta är mitt system. Jag använder 1h diagram på GBP JPY med Stoch 5,3,3 och RSI 7 Min idé är att jag använder Stoch och RSI för att bara definiera var det är möjligt att ta en breakout. Sedan använder jag mest lönsamma verktyg jag någonsin har provat - jag använder ljusstakar Om jag har en stark trend och min Stoch och RSI är överköpta och vi har nedstrålkastarljusstearinljus nära i mitten av det sista i det här fallet vit jag går in i min trade. With detta system gör jag mer än 1500 pip endast från GBP JPY för en vecka använder jag bara den För GBP JPY. Sell när RSI och Stoch köps eller de är nära överköpta 75 linjer, och vi har nedstearinljus som har stängt åtminstone i mitten av det sista ljuset. Köp när vi har oversold RSI och Stoch och vi har upp stearinljus som har stängt i mitten av det sista ned ett mycket väldigt enkelt och mycket lönsamt system. Exi T reglerar om vi är i en säljhandel och vi har översålt RSI och Stoch och vi ser detta ljus upp som har stängt vid 50 av den sista nere - avsluta och gå in i en annan handel. Som jag sa det här mycket enkla och väldigt mycket lönsamma systemet O, och jag satte mitt stopp förlorat vid -100 pip. Jag kommer vara glad om du lägger upp den och vill se vad folk kommer att säga om det. Säker, vi publicerade det Tack och glad Forex trading. Läs om ett annat enkelt system av Teodosi vid Teodosi s Moving Medeltunnel. Inges av Teodosi den 21 september 2007 - 06 08. hej det är bättre att bara använda till 1h och 4h inte mindre eftersom du kan få mer falskt jag menar att jag bara använder stoch och RSI Att veta var är pris och titta ljus för att veta var exakt är snabbaste indikatorer som är kända för oss och vi kommer att använda detta Varje dag gör jag mer än 200 300 pip med det här systemet för att bara handla GBP JPY jag är säker på att ni alla kommer att ha samma framgång som jag har med det här systemet. Ingiven av användaren den 27 september 2007 - 06 04.men ibland är stopplossen svårt, okej. Handelssystemet vi ska titta på är oerhört enkelt men det antar inte att det bara för att det är enkelt det inte fungerar. Det gör att du kan göra stora vinster med det genom att integrera det i din Forex trading strategi. Detta system har utvecklats av handelsförklaringen Richard Donchian i slutet av sjuttiotalet för handelsvaror och många handlare har använt sig under åren. Samtidigt som det utvecklades för att handla råvaror fungerar det bra på valutamarknaden eftersom de trenden. Systemet heter "fyra veckoregeln" och Det gör exakt vad namnet antyder. Det här är reglerna.1 Stäng korta positioner och vänd till en lång position när ett pris överstiger höga under de föregående 4 veckorna.2 Stäng långa positioner och vänd till en kort position när ett pris faller under låga under de föregående 4 veckorna. Det är systemet och du kan inte bli enklare än det. Ovanstående kommer att fungera mycket bra i trending marknader men i sidled och konsolidera marknader kommer det att bli hackat, så du kan överväga dig sjunga ett filter Ange handel på 4 veckans regel - men lämna positionen på kortare tid och gå platt. 1 eller 2 veckors cykler är de att överväga Du skulle då helt enkelt gå in på nästa 4 veckors signal. Jag har använt detta valutahandelssystem som en del av min strategi i flera år och det fungerar - de flesta handlare vann inte använda det trots att det bevisats och det fungerar - varför det är för enkelt. De flesta människor rabattar det rent på detta, även om enkla system Alltid tenderar att slå komplicerade eftersom de är mer robusta.2 Det krävs disciplin att följa, eftersom det inte är noga med exakt marknadstidpunkt. De flesta handlare är besatta av att köpa låga och sälja höga trots att det inte fungerar så det kan inte följa det Och de flesta handlare saknar disciplin i alla fall.3 Det är inte trendigt. De flesta valutahandlare som trendiga eller mystiska system Fibonacci, Elliot Wave, neurala nätverk, artificiell intelligens etc som alla är lite mer glamorösa än ett system från sjuttiotalet, med en parameter. Make inget misstag men det här systemet Slår mest på nätet som säljs och det är gratis. Även om det kan vara enkelt, kom ihåg att många kända handlare har använt det som Richard Dennis, sköldpaddorna och många fler - om det är tillräckligt bra för dem är det s tillräckligt bra för dig. Du kan självklart bara använda den allmänna principen i din valutahandel strategi som ett valutahandelssystem det är baserat på prisens 4 veckors pris och du kommer bli förvånad över hur viktigt det är. För att få diversifiering kan du handla valutor med andra marknader också och diversifiera Till exempel - energierna och räntemarknaderna är bra trendingmarknader att kombinera med valutor. 4-veckans regel är gratis och om du är seriös om din forexutbildning, ta en titt på det och det Kommer att hjälpa dig att njuta av Forex Trading framgång.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Trading Utbildning In Delhi

Kan You Trade Forex On Scottrade

Forexatom Nz